Wednesday, June 24, 2015

Please Meet My Besties Designer, Andrea Nordhaus featuring Sherri Baldy's New SVG files

We have invited a My Besties Designer, Andrea Nordhaus, from Germany to visit us and share a bit about herself and her creations!

First let's see some of her wonderful creations using the latest released images:
using img Fae Fairy
 using image 642

 3D View

using image 642


Here is her message to us in English and German!

My name is Andrea and I am on the "My Besties Friendship" Design team, "My Besties 3D and more" and My Besties DT on Facebook. I'm a big fan of the wonderful My Besties motives and it gives me a lot of fun to color them and to put it on my projects in scene.
 
Now a little about myself.
I live in North Rhine-Westphalia in Germany. I am happily married and have no children. But  I am educator by profession. I work in a daycare center. There, I am responsible for 25 children.  My job gives me a lot of fun. Although it's sometimes very loud and wild is.
 
To relax and to compensate, I'm very happy to work creatively in my spare time.

I experiment a lot and i also like it, totally foreign stamp techniques to try out,.

It gives me a lot of fun to put the stamp motifs in scene or introduce them as a design point of a packaging or other things.
 
Also I like challenge. I enjoy to work after a sketch. It's fun, the different materials, as designer paper, cardstock, Flowers, ribbon, lace, stamp motive, etc. to put together, and then a card create with these materials.
Other hobbies are different crafts techniques such as knitting the socks, crochet flower and snow crystals, Hardanger, cross stitch and occhi.

Likewise, I love everything about motorcycling. Together with my husband and friends, we love it, to make a motorcycle tour.

I hope you can make a picture of me and my person.. I consider myself very lucky that I can be active as a guest designer here. Of course, I have for you, even a work of inspiration myself ....
 
And here you can find my Blog: http://bastelwelt-andrea.blogspot.de/
 
 
Mein Name ist Andrea und ich bin im "My Besties Friendship" Design-Team, My besties "3D and more und im My Besties DT on Facebokk.

Ich bin ein großer Fan von den wunderschönen My Besties Motive und es macht mir viel Spaß, sie zu colorieren und sie auf meine Projekte in Szene zusetzen.

Nun ein wenig über mich.

Ich lebe in NRW in Deutschland. Ich bin glücklich verheiratet und habe keine Kinder. Aber von Beruf bin ich schon seit 30 Jahren Erzieherin und arbeite in einer Kita als Gruppenleitung und stellvertretene Leitung.

Zur Entspannung und als Ausgleich, bin ich sehr gerne in meiner Freizeit kreativ tätig.

Ich experimentiere sehr gerne und versuche mich an den unterschiedlichsten Techniken im Bereich des Bastelns und Stempelns. Es macht mir sehr viel Spaß, die Stempelmotive in Szene zu setzen oder sie als Gestaltungspunkt auf Verpackungen und anderen Dingen, mit einzubringen.

Auch liebe ich Herausforderungen, so setze ich mich sehr gerne mit den verschiedenen Techniken und Materialien auseinander und ich bleibe dann solange dabei, bis ich ein Ergebnis erzielt habe.

Gerne beschäftige ich mich aber auch mit verschiedenen Handarbeistechniken, wie das Socken stricken, Flower und Schneekristalle häkeln, Hardanger, Occhi, Kreuzstich und natürlich das Nähen.

Aber auch Motorradfahren liebe ich über alles. Gemeinsam mit meinem Mann und Freunden unternehmen wir sehr gerne Motorradtouren.


Ich hoffe, ihr könnt euch nun ein Bild von mir und meiner Person machen ..

Ich schätze mich sehr glücklich, dass ich heute hier als Gast tätig sein darf. Natürlich habe ich auch einige Werk zur Inspiration für euch.

Meinen Blog könnt ihr hier finden: http://bastelwelt-andrea.blogspot.de/

Hugs, Andrea!

3 comments:

  1. Thank you very much for the invitation. It is for me a great honor to be with you as a guest designer .. It has been a pleasure.

    A big hug your Andrea from Germany...

    ReplyDelete
  2. Hallo liebe Andrea,

    deine Werke sind wunderschön gestaltet. Ich bin absolut begeistert. Ich gratuliere dir zu deiner Gastdesigner Aufgabe. Deine Werke sind Inspiration pur. Ganz liebe Grüße Hugs Silvi

    ReplyDelete
  3. Such Beautiful cards Andrea! I am a big fan of your work! Hugs Julie xox

    ReplyDelete